Rabu, 4 Mac 2015

GAMBAR : Artis Paling Kontroversi 2015




1-Rozita Che Wan - Boleh dikatakan artis yang sentiasa jadi tumpuan.kemana dia pergi,apa dia pakai,dengan siapa dia kawen,siapa anak nya,semua jadi perhatian sepanjang 2014 ni walaupun dia tak keluar dengan drama2 baru.Biasala..orang cantik..kan?? Satu perkataan sesuai untuk Che Ta= Nasiblah!




2-Hanez suraya - Memang cari penyakit bila dia dikatakan bercuti keluar negara dan menjalinkan hubungan dengan suami orang.Dikecam ramai puhak dan sekarang dia kembali single selepas memutuskan hubungan dengan lelaki tersebut.tawaran berlakon pun nak tak nak je muncul.Kesian..kan? Satu perkataan sesuai untuk Hanez = Keji!




3-Sharnaaz Ahmad- Kalau tahun lepas hangat cerita tentang Sharnaz Ahmad dengan Shila Amzah,tapi tahun ni cerita bergaduh jugak,tapi dengan pelakon Lisdawati,.Kesian Lisdawati.dah la hamil,dimaki hamun pulak oleh peminat2 hero tamil nih.semuanya berpunca dari isu gurau2 kasar di set pengambaran sebuah drama popular. Tak cukup dengan itu Sharnaaz juga berani melahar diva Azwana Alia dengan segala cacimaki ekoran insiden selfi tafakur, namun setelah menyedari dia menjolok sarang tebuan, Sharnaaz memutarbelit kenyataan dan mengaitkan sentimen kemelayuan pula. Selepas itu Sharnaaz ada melahar allahyarham Tan Sri P. Ramlee dan apa saja yang tak kena di matanya. Dia juga mengumumkan mahu bersara namun tetiba masih bertenggek di dunia lakonan hingga kini. Satu perkataan sesuai untuk Sharnaaz = Propa!




4-fasha sandha - Yang ni citer sedih.Disaat dia sedang hamil ada pihak2 yang ingin melaga2 kan fasha sandha dengan pelakon popular Nora Danish.sampai suami Fasha sandha tampil menjelaskan semua kisah2 lama antara mereka bertiga.Tak baik la cucuk2 orang.tak de kerja lain ke? Malangnya kekusutan itu bercampur pula dengan royanan JTM - Jangan Try Mama yakni ibu Mama Sandha yang dilihat sering meroyan di IG kerana ketidakadilan kononnya. Fasha juga tidak banyak berlakon tahun ini kerana sibuk mengandung, tetapi tak mustahil dengan pengundi tegarnya, dia akan kekal tercalon di ABPBH tahun depan. Maklumlah, nak tercalon ASK/FFM cukup sukar, hanya di ABP sahaja peluang untuk dia. Satu perkataan sesuai untuk Fasha= Aiyoo!




5-NoraDanish- Siapa tak kenal ND, selain mempunyai follower yang cukup ramai di IG, dia juga cukup panas dengan kisah cinta bersama anak menteri Nedim, serta krew sahabatnya Dimorian yang dikecam hebat kerana sering bercuti dan bersosial bersama-sama. ND juga sering berselisih faham dengan Fasha Sandha, selain pernah dikecam aktres Diana Danielle gara-gara over pegang tangan suaminya, Farid Kamil ketika promosi filem. Selain itu filem-filem ND tahun ini silih berganti masuk panggung tetapi tiada satu yang remarkable. Dimana silapnya? Satu perkataan sesuai untuk ND= Enjoy!




6-Shila Amzah - Perselisihan faham berlaku antara Shila dan pihak media melayu menyebabkan Shila dikatakan diboikot oleh media melayu .semuanya berpunca dari konsert Shila Amzah yang tidak mendapat perhatian dari media melayu. Satu perkataan sesuai untuk Shila= Hanya kau yang mampu!




7-Nabila Huda - Bermula dengan percutian Nabila keluar negara bersama kekasihnya ,ramai yang mengecam tindakan Nabila hinggakan ayahnya ,Amy Search turut dikritik dan menyebabkan Amy hilang sabar lalu meluahkan kata2 yang kurang enak dilaman IG Nabila Huda.Nabila kemudiannya memadam kesemua gambar2 percutian nya di IG dan menyepikan diri dari laman sosial.Bila keadaan reda baru dia muncul semua..Bijak jugak dia tangani keadaan..kan?? Satu perkataan sesuai untuk Abil = Kesah??!




8-Rita Rudaini - Selain isu bercinta dengan penyanyi muda Nomad dan isu kecaman dari Remy Ishak yang dibuat oleh laman fb palsu, Ianya bagaikan drama lama yang diulang siar apabila bercakap soal rumahtangganya .Berkisar tentang bekas suami yang berat tangan nak hulur nafkah dan kali ni terbabit sekali dengan isteri baru bekas suaminya yang seolah2 menghalang bekas suaminya menghubungi Rita dan anak2.Tahun depan mungkin drama ni akan disiarkan kembali..heheh Satu perkataan sesuai untuk Rita = Royan!




9-Tauke Jambu - Awal tahun tauke dikecam kerana menayang kasut dan tanda harga serta resit belian berjumlah RM7K di instagram.  Selepas itu, bermula dari memaki hamun peminat dilaman sosial kemudian muncul pula dakwaan mengatakan gambar lelaki yang bercium didalam kereta yang tersebar adalah dirinya ,taukey menafikan dakwaan tersebut walaupun ada pihak yang mededahkan topi yang sering dipakai sama dengan gambar artis yang didakwa berkelakuan tidak senonoh itu..Agaknya topi tu memang ramai artis pakai kot...ataupun artis lain pinjam topi si taukey ni..siapa tahu..kan?? Satu perkataan sesuai untuk Tauke = Sedih Malaya!



10-Azwan Ali - Dikecam hebat gara-gara memberi kenyataan yang sememangnya pahit untuk ditelan "makanan bazar ramadhan bak sampah!" . Kaki selfie ni memang selalu menjadi perhatian. Antaranya isu selfie tafakur ketika hari perkabungan negara. Dengan gaya selfie nya yang dikatakan tidak kena tempat kerana tidak menghormati majlis dan terbaru dia dikecam kerana berpakaian wanita untuk satu iklan . ..kau ado??hhehe Satu perkataan sesuai untuk Azwan = Y Bother??! (3x)







11 Neelofa - Hilang sebulan ketika awal tahun kerana sambung study kononnya, tp dikecam kerana masih gagal bercakap BI. Kemudian buat kemunculan dengan jumpsuit pink ala power ranges hingga menampakkan tubuh montok katiknya. Selain kontroversi putus cinta dengan Hans Isaac, Neelofa juga dikaitkan dengan kes ciplak design tudung serta digosip bercinta dengan seorang sultan. Satu perkataan untuk Lofa = Go Go Power Rangers ! 





12. Zaquan Adha - selebriti bolasepak JDT ini panas dengan kontroversi .berwechat lucah dengan beberapa gadis hingga hampir menggoncangkan rumahtangganya. Satu perkataan untuk Zaquan = Keciknya! 



13Fynn Jamal - setelah berubah pakai tudung, dan decided utk balik ke Malaysia pelbagai kecaman diterima ekoran dirinya yang disifatkan goody two shoes. Lagunya juga dikatakan ciplak, dan dikaitkan x reti jaga anak. Satu perkataan untuk Fynn = Spin! 


14Nur Fazura - siapa tak kenal aktres panas ini? Seringkali dikaitkan kontroversi, terbaru dikatakan semakin kembali ke asal apabila sibuk berlakon dan bersosial hingga bercuti dengan teman lelaki America. Pernah digossip ber @cemolot di KLIA serta dikatakan meroyan ketika bekas kekasih kahwin dgn org lain. Satu perkataan untuk Fazura = Argh! Aku Sunyi! 


15. Amyza Aznan - pelawak laser seorang ini dikaitkan kontroversi kerana memaki hamun peminat, kemudian dikatakan berbalas santau dengan pelawak Didie Alias. Satu perkataan untuk Amyza = Takut!  


16. Ramli MS - tahun ini panas dengan kontroversi kahwin senyap beliau dengan Alyah hingga diserbu JAIS. Selain itu dia juga dihencap kerana bermolot laser terhadap peserta AF dan Gegarvaganza tahun ni. Satu perkataan untuk Ramli MS = tak kelakor! 


17Amelina - Ratu Dangdut 90an ini buat comeback diiringi kontroversi solat istikarah dan isu bukak tudung. Satu perkataan untuk Amelina = Welcome back! 


18Pian Cecupak - Awal tahun dikurniakan darjat Datuk oleh Naning, kemudian mengaku mental gara-gara sering dikecam. Terbaru dikritik hangat kerana memakai baju pengantin di tempat awam. Satu perkataan untuk Pian = Sembah ratu! 


19. Boy Iman - Datuk Boy Note 3 ini dikecam hangat gara-gara hadap sangat gelaran datuk yg diperoleh dari naning. Dia juga dikaitkan dengan ganster melayu. Satu perkataan untuk Boy = Kelas kau nok! 


20. Dynas Mokhtar - Dikaitkan dengan perceraian pada awal tahun namun tak mengaku hingga menyebabkan seorang porumers cari terketar2 gara2 diancam angkut PC dan soket PC serta mouse dan keyboard gara2 menyebar gossip. Kemudian mengaku bercerai, dan dikaitkan dengan lelaki muda. Satu perkataan untuk Dynaz = Nangis!


21. Awie - Ekoran kisah mengasari isterinya tersebar, Awie turun naik mahkamah atas pertuduhan tersebut dan kini memilih untuk bercerai. Satu perkataan untuk Awie = Seghemm!


22. Alif Aziz - Penyanyi bermasalah ini pada awalnya okay2 saja dengan duet meletop bersama Nana. Kemudian setelah raya di Singapore, dia ditangkap dengan tuduhan mencuri telefon bimbit. Baru-baru ini selepas habis AIM, dia dikatakan menyerang org tanpa sebab dan dikatakan mencerakan mangsa. Satu perkataan untuk Alif = Kene sampuk?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan